مزایای پرایمر یا زیرساز در ماندگاری آرایش

۲۵۴ بازديد

ماندگاری زیرسازی آرایش با پرایمر پرایمرها یکی از محصولات آرایشی ضروری برای پوست هستند که  شاید خیلی ها به آن اهمیت ندهند، ولی وقتی از مزیت های آن مطلع باشید و یکبار از آن استفاده کنید تازه متوجه فرقی که با سایر محصولات دیگر است می شوید. زمانی که برای اولین بار از پرایمر استفاده می کنید، ممکن است متوجه تفاوت این ماده با سایر لوسیون های رایج آرایشی بشوید.

پرایمرها جزوء کدام دسته از محصولات آرایشی هستند؟

پرایمرها در دسته کرم های آرایشی کم چرب با بافت مخملی قرار می گیرند این نوع کرم بدون رنگ بوده است و برای انواع جنس پوست مناسب بوده و وظیفه اصلی آن ها یکدست کردن صورت قبل از آرایش است، پیشنهاد ما این است برای آرایش در هوای گرم تابستان پرایمر را در میکاپ خود فراموش نکنید.

پرایمر منافذ پوست شما می بندد و اگر شما عرق هم کنید آرایش طولانی مدتی (حداکثر ۸ ساعت) را در روز تجربه می کنید پرایمر آرایش شما را به هیچ وجه غلیط و سنگین نمی کند بلکه در طبیعی جلوه دادن آرایش به شما کمک می کند.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید لوازم آرایشی

چند مزایای مهم پرایمر

ماندگاری بالا اصلی ترین دلیل استفاده از پرایمر

اگر در مکانی هستید که آب و هوایی گرم و مرطوب یا سرد و خشک دارد همیشه پرایمر را در دسترس داشته باشید تا آرایشی ماندگار داشته باشید. اما پیشنهاد می‌کنیم در تمام طول سال از پرایمر استفاده کنید. فرقی نمی‌کند هوا چه‌طور باشد، این کرم در زمان و انرژی شما برای آرایش صرفه‌جویی می‌کند.می‌توانید پرایمر را به تنهایی استفاده کنید.

مناسب برای همه نوع جنس پوست

بهترین گزینه برای افرادی که داری پوست چرب هستند چون پرایمر کاملا از ترشح بیش اندازه غدد چربی پوست در طول روز جلوگیری می کند و چربی اضافه پوست را میگیرد و آن را مات می کند و پوست در برابر گرما و عرق کردن پاک نمی شود.

اگر هم از خشکی پوست خود رنج میبرید بعد از استفاده از یک کرم مرطوب کننده می توانیدیک پرایمر از نوع آبرسان را روی صورت زده و بعد خیلی راحت آرایش را انجام دهید.

درمان التهاب و جوش های صورت

پرایمرها در از بین بردن آکنه و جوش های صورت نقش مهمی دارند افرادی که دچار حساسیت پوستی هستند می توانند برای از بین بردن قرمزی پوست و التهابات ناشی از آن استفاده کنند.

پرایمر ۳ کاره برای لب و چشم و مژه هایتان

برای اینکه رژلب روی لب هایتان کرک مانند نشود و لابلای خطوط لب ها نرود می توانید از پرایمر صورت بر روی لب ها استفاده کنید و همچنین به عنوان تقویت کننده و ضخیم کردن مژه ها می توانید از پرایمر مژه استفاده کنید برای پوست چشم بزنید تا از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنید.

منبع : https://golchehre.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.