چشم های کوچک خود را با این روش ها بزرگتر نشان دهید

۲۵۸ بازديد

داشتن چشمانی بزرگ و درخشان همیشه افراد را جوان‌تر، سالمتر و با نشاط‌تر نشان می‌دهد. این واقعیت را کسانی که چشمان بزرگی دارند بهتر درک می‌کنند. خیلی‌ها دوست دارند که چشمان‌شان بزرگ‌تر دیده شود و همواره به‌دنبال راه‌حل‌هایی برای بزرگ دیده شدن چشم های کوچک خود هستند. تکنیک‌هایی وجود دارد که به کمک آن‌ها هر چشمی را می‌توان بزرگ‌تر از آنچه هست نشان داد. استاده از تکنیک‌های آرایش چشم و برخی راه حل علمی دیگر در این مقاله توضیح داده شده است. اگر شما هم جزو آن‌دسته از افرادی هستید که به‌صورت طبیعی چشم‌های‌کوچک دارید، و سعی در بزرگتر کردن چشم های خود دارید پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا پایان بخوانید.

بیشتر بخوانید : خرید لوازم آرایشی

۱-دور تمام چشم را خط چشم نکشید

بیشتر خانم ها به اشتباه با تصور اینکه زیباتر می‌شوند کل چشم را خط می‌کشند. این کار شاید شما را زیباتر کند اما باعث نمی‌شود که چشم شما بزرگ‌تر دیده شود. برعکس مثل این است که چشم را در یک قفس و پشت حصار قرار دهید. باید به شیوه‌ای درست از خط چشم برای بزرگ‌ تر کردن چشم ها استفاده کرد.

 سعی کنید فقط ۴/۳ (سه چهارم)  پلک را خط بکشید. تا آنجایی که ممکن است خط چشم را به گوشه داخلی چشم نزدیک نکنید. و یک چهارم باقی مانده در گوشه چشم باشد.

هنگام کشیدن خط چشم روی پلک پایین سعی کید که کمی پایین تر از خط مژه، خط بکشید و دقیقا روی خط مژه را خط نکشید.

 از خط چشم سفید یا روشن برای خط مژه پایین استفاده کنید. زیرا باعث بزرگ‌ تر شدن چشم ها میشود.

۲-تکنیک آرایش چشم : خط چشم را از گوشه خارجی چشم فراتر ببرید

با یک خم رو به بالا کمی خط چشم روی خط مژه بالا را فراتر ببرید. مراقب باشید که در هر دو چشم به یک اندازه بیرون بزند. این تکنیک ابتدایی و ساده باعث می‌شود که چشم شما پهن تر و وسیع تر دیده شود. برای اینکه متقارن کشیده شود سعی کنید از آینه بزرگ استفاده کنید تا هنگام کشیدن خطوط چشم هر دو چشم را ببینید.

۳-استفاده از سایه چشم و خط چشم روشن در گوشه داخلی چشم

یکی از ابتدایی ترین و کاربردی ترین تکنیک های آرایش چشم استفاده از یک خط چشم و سایه چشم روشن و ملایم در گوشه های چشم است. جایی که نور و روشنایی را به چشم‌ها بازتاب میدهد و از نظر ببیننده چشم ها بزرگتر دیده خواهند شد.

منبع :فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی گلچهره

دلایل خارش چشم

1- آلرژی فصلی

اگر چشم هایتان در زمان خاصی از سال خارش دارند، ممکن است حساسیت فصلی به شکوفه ها یا گرده افشانی گلها داشته باشید. راه تشخیص آلرژی از عفونت چشم این است که در واکنش آلرژیک دچار عطسه و گرفتگی بینی میشوید.

علائم آلرژیک با هیستامین از بین میرود، ترکیبی آزاد شده که از سلولها علیه آلرژنها دفاع میکنند. هیستامین باعث واکنش به التهاب و خارش چشمها میشود که ازعلائم شایع فعالیت هیستامین است.

2- آلرژی های دائمی

بر خلاف آلرژیهای فصلی، آلرژیهای دائمی ممکن است سالها همراهتان باشند. چیزهایی مانند، گرد و غبار و حیوانات خانگی از جمله رایج ترین آلرژیها هستند. ممکن است به مواد خاصی در خانه حساس باشد. تماس چشم با لنز یا صابون و شامپو نیز باعث ناراحتی چشم میشود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.