هر آنچه که باید درباره کرم ضد آفتاب بدانید

۲۵۸ بازديد

به نظر شما چه کسانی باید کرم ضد آفتاب بزنند؟ چه زمانی نیاز است که ما از ضدآفتاب استفاده کنیم؟ آیا کرم‌های ضد آفتاب برای سلامتی مضر هستند؟ آیا برای نوزادان و کودکان‌تان هم از ضد آفتاب استفاده می‌کنید؟ چه زمانی باید کرم تان را تجدید کنید؟ اگر به دنبال پاسخ این پرسش‌ها و مسائل دیگری هستید که درباره کرم‌های ضدآفتاب وجود دارد، حتما این مقاله از گلچهره فروشگاه لوازم ارایشی اینترنتی را بخوانید.

چه کسانی به کرم ضد آفتاب نیاز دارند؟

تا به حال از خود پرسیده‌اید که آیا به ضد آفتاب نیاز دارید یا خیر؟ آیا این مسأله را با متخصصان پوست یا کارشناسان زیبایی در میان گذاشته‌اید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تمامی افراد، نیاز دارند. استفاده از کرم ضد آفتاب سبب محافظت از پوست در برابر اشعه مضر فرابنفش خورشید می‌شود و می‌تواند به جلوگیری از سرطان پوست کمک ‌کند.

خطر ابتلا به سرطان پوست صرف‌نظر از سن، جنسیت و نژاد برای هر کسی وجود دارد. در حقیقت، برآورد شده است که از هر پنج آمریکایی، یک نفر در طول دوره زندگی خود به سرطان پوست گرفتار می‌شود.

چه نوع کرم ضد آفتابی را باید استفاده کنید؟

شاید از خودتان بپرسید در میان انواع و اقسام کرم‌ها بهترین کرم ضد آفتاب کدام است؟ آکادمی درماتولوژی آمریکا یک ضد آفتاب خوب را با ویژگی‌های زیر تعریف می‌کند:

طیف گسترده باشد و از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت کند،

دارای spf 30 یا بالاتر باشد،

در برابر آب مقاوم باشد.

ضدآفتاب‌هایی که ویژگی‌های فوق را داشته باشند از پوست شما در مقابل آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست و سرطان پوست محافظت می‌کند. با این حال، بهترین ضد آفتاب به تنهایی نمی‌تواند به طور کامل از پوست شما محافظت کند.

چه زمانی باید از کرم ضدآفتاب استفاده کرد؟

اگر می‌پرسید: « چه زمانی باید از ضد آفتاب استفاده کنم؟»، باید بدانید که همیشه در هنگام خروج از منزل باید از یک کرم ضد آفتاب خوب استفاده کنید. در تمام طول سال، خورشید اشعه ماوراء بنفش از خود ساطع می‌کند.

حتی در روزهای ابری، تا ۸۰ درصد از اشعه‌های مضر ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به پوست شما نفوذ کند. برف، ماسه و آب نیاز به کرم ضدآفتاب را افزایش می‌دهند، زیرا آنها اشعه‌های خورشید را منعکس ‌می‌کنند.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید لوازم آرایشی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.